حرف‌مردم خراسان - دوشنبه 1393/06/24 www.khorasannews.com
نوشته شده توسط : b

در تاييد صحبت هاي فردي که خواهان مقايسه وضعيت زندگي کارمند بانک با يک فرهنگي بودند بايد عرض کنم من و همسرم فرهنگي با مدرک کارشناسي و کارشناسي ارشد با سابقه ۲۰ و ۲۴ سال هستيم که با وام صاحب يک خانه شده ايم و اقساطش را پرداخت مي کنيم ولي برادر شوهرم با ۸ سال سابقه کار در بانک با مدرک ديپلم صاحب ۳ خانه در شهرهاي مختلف است!

حالا که سردار مومني از جمع آوري ۱۱۰۰ ميليارد تومان جريمه رانندگي اين قدر ذوق زده شده است، اميدوارم مقداري از اين پول را صرف ارتقاي فرهنگ رانندگي مردم ايران بکنند تا شايد اين ميزان در سال آينده ۴۰ درصد کاهش يابد.

راهنمايي و رانندگي شما که جريمه ها را نمي بخشيد چرا مردم بدبخت و بي پول و گرفتار را روانه پليس +۱۰ مي کنيد که فرم پر کنند و تقاضاي بخشش کنند؟ البته ۵ هزار تومان هم براي اين تقاضا بايد بدهند. خدا را خوش نمي آيد مردم را اين قدر اذيت کنيد.

قبض برق دوره قبل ۲۹۰ هزار تومان آمد اعتراض کردم جواب ندادند اين ماه با نصف مصرف قبض پيش آمده ۴۵۰ هزار تومان.

اداره ماليات با اينترنتي کردن ثبت نام ۱۰ پيامک داده که اطلاعات ناقص است و ما ۱۰ بار پول کافي نت و کد پستي داديم باز پيامک مي آيد مدارک ناقص است. شما که نمي توانيد چرا اينترنتي ثبت نام مي کنيد؟ اداره برق جواب نمي دهد انگار طلب پدرشان را دارند. شهرداري انگار ارث پدري اش را طلبکار است اين است وضعيت برخي ادارات نيشابور!

جالب و خنده دار است که قبض گاز را (صرف نظراز نوع محاسبه و مبلغش) بيستم شهريور انداختند داخل منزل و مهلت پرداخت آن هم بيست و يکم شهريور است! شايد تصور اين است که اين قدر بيکار هستيم و دست به سينه منتظر رسيدن قبض ها تا بلافاصله اقدام به پرداخت کنيم!





:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: